sâmbătă, 16 octombrie 2010

Prof/a'...:-??

-Aaaaaa….Pisoooooi!De ce te uiti al mine?
-Pai ma intrebam
-N-am timp…..
-Da…dar …vroiam sa
-Soarta,n-am timp.
-Da…pai ne puteti spune cate ceva despre…
-Mine?.....soarta….n-am timp……dar daca insisti……

Asaaa..deeeci…am o casa maaaareeee….si plina….cu pisici…Pana si peretii au inceput sa-si linga ghierutele si a scuipe ghemotoace de blana...
Sufrageria e…plina de pisici…trebuie sa pe dau mancare cu pipeta….-soartaa!-   dar cateodata n-am timp…si le las sa putrezeasca intr-un colt uitat al camerei …-….nici nu ma vad podeaua de pisici (moarte)…a inceput sa puta rauu….si dau cu spray de gandaci ca sa nu se mai simta putoarea de hoit….
De dimineaţă era să nu mă mai scol...aveam ochii lipiţi! Îmi iau repede cele două felii de castravete, îmi dau jos masca protectoare şi mă duc să-mi iau penseta....încerc eu să-mi dezlipesc fiecare geană când îmi dau seama că ochii mei erau lipiţi cu aracet! În fine, stresată că aveam oră cu şobolanii de la 12 fără un sfert, îmi pierd răbdarea şi îmi smulg câteva geneL( mult mai bine...vedeam ca prin sită -soarta- .
Lumina astrului încerca să pătrundă prin jegul ferestrei mele...mă icnesc puţin şi deschid ochii...era ziuă. Am doi paianjeni..(Lola si Dora)…ma joc cu ei in fiecare dimineata iar cand plec la scoala isi reiau rolurile de gene(din nou)…cand ajung seara acasa..ii las putin sa isi tese panza si se culca…
 Mă uit la ceas, 10:45 (n-am tiimp!). Repede, dau o fugă până în baie şi iau fixativul. NUUUU DIN NOU! Era tubul de frişcă pe care îl folosisem aseară  Era drama vieţii mele! Mă duc şi iau foehnul...îmi usuc frişca din păr, nu se mai observă,
Fug şi iau sticluţă de camfor din dulap. O NUU! Era diluant...ziua mea era terminată. Mă uit în gemul de la maşina de spălat, oglinda s-a spart demult, şi îmi piepten ultimele smocuri din părul meu bogat... În timpul acesta îmi scot pila pentru cuticule şi încep să rinduiesc. După 5 min. aterizez uşor.
În fine, mă duc să iau troleibuzul, urc repede şi mă pregătesc şi fac o demonstraţie la bară. Evident toate privirile erau îndreptate înspre mine şi efectul nu întârzie să apară...văd 3 masculi puternici care se îndreaptă cu un rânjet sălbatic înspre mine....fericită dau să le sar în braţe când 3 legitimaţii mă lovesc în frunte...ERAU CONTROLORII...

Cand ajung la scoala..ma izbeste un miros groaznic de golani…aceste finite mici ,insuportabile  si misogine ma calca pe nervi grav de tot…
Cand ii ascult ma turiue la cap cu tot felul de tampenii .Atunci imi intru in rol si spun replica…
”-Soarta.N-am timp...”
Imi iau catalogul şi încep tortura...ajung sus şi văd nişte capete scârboase cum mă urmăresc şi dispar...întru în clasă şi mă izbeşte un miros de putreziciune...deschid geamul şi las razele aurii de soare să mă învăluie în strălucirea lor  eu fiind o fiinţă solară...după aia începe măcelul ...şi dă-i şi arde-le la note de 3 că deja le vedeam capetele storcite de bancă cu un lichid verzui -soarta-...Fericită că mi-am terminat treabă plec,dar nu înainte de-a le spune să-şi înveţe toată materia pana maine…....

Un comentariu:

  1. DOAMNE CATE JEGME PE LUMEA ASTA:))))) MAI BINE V-AŢI CONCENTRA ATENŢIA PE MINE:X:X EU SUNT GAURA PRIN CARE TREBUIE SA VA UITAŢI! DECI...IN PRIMUL RAND SUNT O FRUSTRATA!! CRED CA VA INTREBAŢI DE CE...EI BINE PT.CA SIMT CA AM AJUNS LA APOGEU:((( NU MAI SIMT PLĂCEREA DE A TRĂI ŞI AM AJUNS SA MA REFUGIEZ IN FAST-FOOOD. DECI E GROAZNIC SA TE TREZEŞTI INTR-O DIMINEAŢA DE 13 SEPTEMBRIE ŞI SA-ŢI DAI SEAMA CA NIMIC NU TE MAI INCAPE. SUNTEŢI ATAT DE FERICIŢI CA NU AŢI SIMŢIT PANA ACUM CUM E SA FOLOSEŞTI CA HALAT DE BAIE O PANZA DE CINEMA:(( SA VA TREZIŢI LA 4 A.M ŞI SA SUNAŢI LA PHD ŞI SA PRIMIŢI OCUPAT PT.CA AŢI DEPĂŞIT LIMITA DE COMENZI SAPTAMANALA...SĂ VĂ UITAŢI IN OGLINDA ŞI SA VA CADA FAŢA LA PROPRIU PT.CA AŢI FOLOSIT PREA MULTA CREMA ANTI-RID:-j ....haaaah mă simt atat de uzată:(((((( NU MAI GASESC REFUGIU DECAT IN A-I TORTURA PE CEILALŢI..ŞI O FAC BINE DIN FERICIRE:X CRED CA O SA-MI DESCHID UN LANŢ DE MAGAZINE CU CITRONADE IN CURAND:X:X Asta aunt şi n-ai ce-i face..Alta mama nu mai face:-j...pana data viitoare: SA NU SE MAI REPETE!!!

    RăspundețiȘtergere